Support ontvangen voor Prettig Parkeren is voorbehouden aan klanten. Medewerkers van deze organisaties kunnen zich registreren via dit portaal.
Support ontvangen voor Prettig Parkeren kan eenvoudig door een ticket op ons ondersteuningsportaal aan te maken. Dit gaat op de volgende manier:
Ticketsysteem
Voor ondersteuning hebben we een Freshdesk ticketsysteem ingericht. Gebruik dit systeem voor standaard ondersteuning.
- Ga naar https://freshdesk.prettigparkeren.nl
- Maak een account aan
- Dien een ticket in.
Geef zo goed mogelijk aan wat je verzoek is, advies, configuratie, onderzoek, uitwerking van een feature request, etc. en of er bepaalde randvoorwaarden voor uitvoering van toepassing zijn;
Als je ingelogd bent kun je ook de meest recente handleiding terugvinden.
Email adres
Indien je geen toegang hebt tot het ticketsysteem kun je altijd een email sturen naar het support mailadres. Er wordt dan automatisch een ticket aangemaakt. Gebruik hiervoor servicedesk@prettigparkeren.nl.
Impact niveau
Bij je meldingen vragen wij de urgentie van je melding aan te geven, op basis van de volgende criteria:
- Urgent: kritische functionaliteit API functioneert niet meer;
- Hoog: API functioneert beperkt en/of latency word gedurende periodes langer dan 5 minuten niet gehaald
- Gemiddeld: Storingen zonder impact op het algemene functioneren
- Laag: vragen
Hieronder vind je een tabel met een overzicht van de support ingang en support levels per impact niveau:
Urgentie | Medium | Support window | Responstijd | Oplostijd |
Urgent | Telefonisch: +31 10 307 4619 | 24 x 7 | Maximaal 60 minuten | Maximaal 2 uur |
Hoog | Telefonisch: +31 10 307 4619 | 24 x 7 | Maximaal 90 minuten | Maximaal 3 uur |
Gemiddeld | Support portaal | 9:00 - 17:00 (werkdagen) | Maximaal 4 uur | N.v.t. |
Laag | Support portaal | 9:00 - 17:00 (werkdagen) | Maximaal de volgende werkdag | N.v.t. |
Mocht er behoefde aan zijn, kan er expertise bij Ease2pay worden ingehuurd, bijvoorbeeld voor het (mee) ontwikkelen van interfacing of troubleshooting. Development expertise is in te huren.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article