Support

Modified on Wed, 17 Nov, 2021 at 2:41 PM

Support ontvangen voor Prettig Parkeren is voorbehouden aan klanten. Medewerkers van deze organisaties kunnen zich registreren via dit portaal.


Support ontvangen voor Prettig Parkeren kan eenvoudig door een ticket op ons ondersteuningsportaal aan te maken. Dit gaat op de volgende manier:


Ticketsysteem


Voor ondersteuning hebben we een Freshdesk ticketsysteem ingericht. Gebruik dit systeem voor standaard ondersteuning. 


  1. Ga naar https://freshdesk.prettigparkeren.nl
  2. Maak een account aan
  3. Dien een ticket in.


Geef zo goed mogelijk aan wat je verzoek is, advies, configuratie, onderzoek, uitwerking van een feature request, etc. en of er bepaalde randvoorwaarden voor uitvoering van toepassing zijn;


Als je ingelogd bent kun je ook de meest recente handleiding terugvinden.



Email adres


Indien je geen toegang hebt tot het ticketsysteem kun je altijd een email sturen naar het support mailadres. Er wordt dan automatisch een ticket aangemaakt. Gebruik hiervoor servicedesk@prettigparkeren.nl




Impact niveau


Bij je meldingen vragen wij de urgentie van je melding aan te geven, op basis van de volgende criteria:


  • Urgent: kritische functionaliteit API functioneert niet meer;
  • Hoog: API functioneert beperkt en/of latency word gedurende periodes langer dan 5 minuten niet gehaald
  • Gemiddeld: Storingen zonder impact op het algemene functioneren
  • Laag: vragen


Hieronder vind je een tabel met een overzicht van de support ingang en support levels per impact niveau:


UrgentieMedium
Support window
Responstijd
Oplostijd
UrgentTelefonisch:
+31 10 307 4619
24 x 7Maximaal 60 minutenMaximaal 2 uur
HoogTelefonisch:
+31 10 307 4619
24 x 7Maximaal 90 minutenMaximaal 3 uur
Gemiddeld
Support portaal 9:00 - 17:00
(werkdagen)
Maximaal 4 uurN.v.t.
LaagSupport portaal9:00 - 17:00
(werkdagen)
Maximaal de volgende werkdag
N.v.t.



Mocht er behoefde aan zijn, kan er expertise bij Ease2pay worden ingehuurd, bijvoorbeeld voor het (mee) ontwikkelen van interfacing of troubleshooting. Development expertise is in te huren.





















Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article